Greseli de SEO in promovare Google

SEO este un instrument puternic pentru a obtine trafic pentru un site web. Insa, aceasta este o strategie pe termen lung. Investind in SEO, vei obtine efectul nu prea curand, asa cum este in cazul publicitatii contextuale, dar, rezultatele obtinute in timp vor, sunt mult mai benefice, mai ales din punct de vedere financiar pentru resursele investite. Traficul organic are o rata de conversie ridicata si nu te costa aproape nimic. Pentru a te asigura ca pozitiile site-ului cresc constant, este important sa nu faci greseli de SEO in promovare Google. Iata cateva exemple de greseli de SEO care te pot impiedica sa obtii rezultate in promovare Google.

Scrii textele pentru robotul motorului de cautare

Pentru a promova cu succes site-ul, trebuie sa stii ca accentul se pune pe  vizitator si nevoile acestuia, si nu pe robotul motorului de cautare, fie faci tu optimizarea on page fie apelezi la o agentie seo care sa-ti ofere servicii SEO de calitate. In cazul in care, autorul a decis sa colecteze toate cuvintele cheie si sa le plaseze intr-un singur text mic, drept urmare, textul va iesi nelizibil. Robotii percep astfel de texte ca pe un spam de cautare. Intr-un alt caz, vei incerca sa scrii textul „pentru oameni”, dar el nu o face cu adevarat. Motivul este ca, in ciuda textului, mai mult sau mai putin bine coordonat, exista inca dorinta de a amplasa cuvinte cheie pentru robotul de cautare, in acest caz, facand greseli de SEO. Ai nevoie de fraze exacte si corecte pentru a intra in mod organic in text.

Inlocuirea frazelor cheie

Aceasta eroare este strans legata de cea anterioara. Aproximativ cu 10 ani in urma erau deseori pagini cu texte, in care cuvintele erau enumerate separat cu virgula, acum pentru optimizare SEO ca la carte trebuie sa fii la curent cu noile tehnici. De exemplu, toate magazinele din oras, toate produsele si serviciile companiei, si pana la un anumit punct, pozitiile erau in crestere. Astazi situatia este diferita. Numarul excesiv de cheie din texteste perceput ca spam. Daca specifici un cuvant cheie de 3-4 ori in text, acest lucru va fi suficient. Motoarele de cautare inteleg esenta a ceea ce este scris si nu trebuie sa repeti acelasi lucru de mai mult de cinci ori.

Informatiile de pe site nu sunt actualizate

Daca site-ul nu a fost actualizat de mult timp, motoarele de cautare il considera „mort”. Astfel de site-uri sunt mai putin costisitoare, insa in cele din urma isi pierd pozitia in promovare Google. Chiar daca ai un site de carti de vizita, trebuie actualizate in mod regulat informatiile: se creeaza sectiunile „Blog”, „Stiri”, completandu-le cu materiale noi. Daca informatiile de pe site sunt foarte vechi, acestea trebuie eliminate, iar site-ul trebuie reactualizat cu stiri noi. De fapt, aceasta este o oportunitate de a mentine contactul cu publicul si de a fi „in stare buna” in promovare Google. Daca nu stii cum sa ajungi in pozitii de top si sa obtii rezultate in promovare Google,  ar trebui sa ceri ajutorul agentiei profesionale SEO, care dispune de profesionisti in acest domeniu si care nu fac greseli de SEO in promovare Google.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *